c347fc98 Sweets of Life: Calatorie virtuala spre concediu

vineri, 15 noiembrie 2013

Calatorie virtuala spre concediu

Calatorie virtuala spre concediu


Cand simtim nevoia de relaxare, evadam un weekend la munte pentru a ne incarca bateriile. Si ce e mai frumos atunci cand te duci intr-o mica excursie, daca nu linistea si oaza de frumusete pe care o cauti mereu la un peisaj montan.

Asa ca de cele mai multe ori, inainte sa plecam in concediu, ne informam destul de bine unde ne putem petrece zilele cat mai fain cu putinta. Am avut si cateva experiente nereusite, si de atunci am hotarat ca o mica excursie virtuala ne ajuta mult mai mult sa avem concediul pe care toti ni-l dorim. 
Va povesteam zilele trecute de un sejur Straja, de o vacanta fericita si relaxanta. De o vacanta in care putem sa ne relaxam si sa ne distram. Inainte de asta insa, noi am facut o calatorie pe site-ul Vilei Alpin Straja si ne-am interesat cam ce putem face acolo si cat e bine ne-am putea simti intr-un mediu cat mai propice.

Descoperi din start pagina despre cei de la Vila Alpin cu informatii si trasee turistice. Lucru foarte bun de altfel, pentru cei care nu au mai fost niciodata in zona. De altfel si cateva lucruri despre partia de ski Straja sunt bine venite atunci cand selectezi meniul site-ului. Au aici exact traseele necesare si mai ales chiar si o harta. Foarte bine venit acest lucru. 
Apreciez si ideea salii de conferinta. Cine stie cand avem nevoie de ea!!
Cat despre cazare, sa vedem! Am vazut imagini care spun realitatea lucrurilor. Camere curate, frumos aranajate si personal mai mult decat perfect. Ma bucura nespus faptul ca vad preturile de cazare, insa, as fi vrut sa vad un formular direct. Eu sunt una dintre persoanele la care majoritatea lucrurilor se desfasoara on-line (plati, shopping, cazare). Asa ca mi-ar fi placut sa ma pot caza on-line si chiar sa si achit on-line. Sunt genul de persoana destul de la curent cu tehnologia si nu vad de ce nu am folosi-o si pe acest site.

In calatoria mea virtuala am folosit si turul virtual al pensiunii, de unde iti poti face cam 90% ideea despre ce urmeaza sa primesti. Cu riscul de a se supara cineva pe mine, rogu-va postati pagina cu promotii pe pagina initiala a site-ului (pe index)! Mi se pare mai normal sa vad promo-urile pe prima pagina decat sa caut meniul cu reduceri! E doar o parere.
In rest, pot sa va spun ca mi-ar face placere sa gasesc insa si informatii despre facilitati pentru copii, despre distractii pentru acestia, poate facem un cantonament Straja! Mi-ar face placere sa vad de asemenea si un design mai atractiv, mai colorat.
Asa ca, daca aveti de gand sa plecati in vreo excursie/concediu, faceti o prima escala pe site-ul pensiunii unde o sa va cazati. Lucrurile astea fac mai sigura viitoarea calatorie si mai frumoasa. Asa nu vor exista acele mici probleme care fara suparare, strica tot cheful de distractie.


Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu