c347fc98 Sweets of Life: Ce inseamna puritate?

luni, 18 noiembrie 2013

Ce inseamna puritate?

 Ce inseamna puritate?


Mergeam pe un drumeag ingust, parca necalcat de nimeni, insa totusi plin de pietris. De-a stanga si de-a dreapta mea, pajistea plina de flori salbatice se intindea cat vezi cu ochiul. Talpile mele erau batatorite de drumul noduros, insa ma simteam bine. M-am oprit pret de cateva minute sa admir naturaletea peisajului si am vazut ceva sclipitor in zare. Mergand inspre el, mirosul de un verde crud (nu stiu cum sa ma exprim altfel) imi trezi toate simturile. Ma simteam bine. Ma simteam linistita. Obiectul sclipitor era de fapt un paraias, o apa care susura incet si in care razele soarelui se scaldau lenese. O apa limpede si clara, incat iti puteai vedea expresia propriului chip daca te uitai cu atentie.
Ici colo, se auzeau clincheturi de pasari; era asemenea unui tril ce te desmierda cu acordurile lui tandre. M-am oprit pentru moment sa simt calmul din jurul meu, sa simt viata din tot si toate cele care ma inconjurau, sa simt puritatea vietii. Era asemenea unui copil: bunatate, fericire si neatingere de rau. Vedeam lucrurile fix cu ochii unui copil si ma bucuram de ele asa cum se bucura el cand primeste ceva. 
Puritate pentru mine inseamna tot ce e frumos, tot ce aduce a liniste si a calm. Asociez acest cuvant culorii bleu-ciel. Nu stiu de ce, dar numai gandindu-ma la puritate, ma duc inapoi in copilarie cand eram atat de ferita de lucruri rele, cand eram asa de inocenta! 
Puritatea o vad in dragostea pentru sotul meu, in sentimentele clare si hotarate, puritatea o vad de altfel in lucrurile minunate care ma inconjoara si pe care le doresc tuturor. Puritatea o reprezinta cuvintele dulci spuse din suflet cuiva.

Si daca tot discutam despre ea, AQUA Carpatica organizeaza un concurs Instagram cu eticheta usor de urmarit #puritate. Vedeti aici imagini despre puritate asa cum fiecare o vede si o gandeste. 
Pentru mine puritatea inseamna viata in sine.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu