c347fc98 Sweets of Life: Fan Branza - pasiune irevocabila

miercuri, 13 noiembrie 2013

Fan Branza - pasiune irevocabila

 Fan Branza - pasiune irevocabila


Ok, am tot stat si m-am gandit la pasiunile mele si la Universul nesfarsit al branzei. Nu am vrut sa scriu nici povesti cu printi si printese, nici despre chestii inventate. Am vrut sa scriu un articol demn de ceva ce imi place si utilizez, DELACO. 
Am vrut initial sa scriu despre margelit. Ma fascineaza de ceva vreme si am cateva cutii mai mari cu margele de tot soiul. Problema mea e de timp, ca idei am destule cat sa fac bijuterii pentru un intreg magazin. 
Am vrut sa scriu despre dans. Da, dansez foarte bine destul de multe genuri muzicale. Am vrut sa scriu si despre multe alte chestii care nu prea au ele legatura cu branza. Dar, cum sunt mare fan branza, scriu despre o pasiune veche: gatitul. Pasiune inspirata din familie. Asa cum am spus intr-o postare anterioara, la noi se gateste destul de mult si variat. Si mai ales, branza se face si in casa, nu musai cumparata. Insa, pentru ca sunt fan Delaco, m-am gandit totusi ca i-ar sta foarte bine gatita si nu oricum, ci uite asa:

M-am gandit sa fac Ceva Fin cu Crema de branza cu smantana de la Delaco. Si cum crema asta nu putea sta decat intr-o prajitura inteligenta, m-am gandit sa va si arat cum s-au separat straturile dulci si delicoase ale prajiturii. Da, toata lumea mananca dulce. Insa asta nu e orice fel de prajitura ci una pregatita cu drag, cu gust fin si savuros, cu crema de branza delicata si cu arome vanilate care iti trezesc simturile. Si ca sa vedeti ca ma pricep la bucatarit (scuzati va rog peisajul tavii, insa a fost tare pe graba), sa va mai arat si ce pot face la ora 3 dimineata pentru oameni care au mers 1500 km cu masina si care mai sunt si pofticiosi la branza mea din frigider.
Un strudel cu branzica si smantana cu masline verzi, asezonate cu putina verdeata si musai, galbenus de ou si cascavalul DeFamilie, ca eram destul de multe persoane. Din pacate nu a mai ramas nici o felie, ca sa va pot arata si continutul delicos. In jumatate de ora, strudelul branzos s-a papat tot.
Da, o sa spuneti ca toata lumea gateste cu branza. OK, dar eu sunt fan branza, sustin si semnez! Oriunde, oricand. Cu miere, cu sare, cu smantana ori de ce nu, chiar si cu vin (da, ador branza cu vin!), branza e nelipsita la mine acasa. Si din pasiunea mea pentru branza, am dat o alta nota mancarurilor cu acest ingredient. Unul special. Imi place sa pun sofran la crema de branza, ori anason atunci cand fac crema pentru friptura. Imi place sa las branza la marinat in ulei de masline cu busuioc si coriandru. Ador sa pun bucati groase de branza la copt, in tigaie si sa le servesc cu usturoi.  Ador sa savurez de altfel painea cu branza

 Oricine m-ar intreba ce imi place in materie de mancare, ii voi spune clar, branza. In orice combinatie! Asa ca, nu numai ca e sanatoasa si plina de vitamine, dar branza va ofera mereu gusturi unice in combinatii variate. Si da, imi sustin pasiunea mea intr-ale bucataritului si mai ales sustin cu placere faptul ca sunt fan branza. Voi sunteti?

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu