c347fc98 Sweets of Life: Kit-ul Vichy Normaderm - pareri

joi, 28 noiembrie 2013

Kit-ul Vichy Normaderm - pareri

Kit-ul Vichy Normaderm - pareri

OK, am revenit cu pareri despre Vichy Normaderm. Am testat si ras-testat! Nu e pentru mine. Dar sa vedem.

Kit-ul contine:
- un gel de curatare
- crema hidratanta cu efect total - 2 mostre
- fond de ten - 2 mostre nuanta Sand

Am incercat dimineata Gelul de curatare. Pe piele umeda se maseaza o cantitate minima de produs. Este usor exfoliant, eu personal am simtit grnaulele exfoliante ca un fel de masaj soft. Mi-a placut. Miros ok, textura cremoasa, cam grasa insa. Ce nu mi-a placut aici, a fost senzatia de ten uscat de dupa. Trecand peste acest lucru, a curatat bine tenul. Se poate folosi si ca masca pentru matifiere si uniformizare.
Apoi, am utilizat crema hidratanta. Da, hidrateaza, insa lasa senzatia de sebum, de piele grasa. Marturisesc ca am folosit-o fix 7 zile. Am renuntat din cauza multitudinii de punctulete negre aparute. Dar, de hidratat, a hidratat. Atat! 
Cat despre fondul de ten: culoare potrivita tenului meu, miros placut, consistenta cam lichida. Acopera bine suprafata, se simte ok pe piele, nu strange, nu formeaza acele "riduri". Pret de 3 ore, e foarte bun, nemaipomenit chiar. Insa, dupa trecerea timpului, apare sebum din belsug, fata luceste mai ceva ca o oglinda, iar fondul de ten se duce naibii. Folosit insa cu crema mea matifianta de la Sephora, fondul de ten a fost perfect ok, exact ca cel al Dior. Deci, inclin sa cred ca e crema de vina. Cu mare drag pot spune, ca am obtinut cateva mostre de fond de ten si inca il mai testez. Clar o sa il cumpar. Poate vine Mosul cu el.

Per total, nu cred ca voi achizitona prea curand primele doua produse Vichy, insa fondul de ten m-a surprins in mod placut. Ofer kit-ului nota 7, doar pentru fondul de ten si pentru miros. Poate chiar nu ma potrivesc cu produsele Vichy, desi eu tot sper! Voi le-ati incercat?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu