c347fc98 Sweets of Life: Scrisoare pentru Mos Craciun

luni, 25 noiembrie 2013

Scrisoare pentru Mos Craciun

Scrisoare pentru Mos Craciun


Cand ma gandesc la Craciun ma gandesc brusc la copilarie. Gandurile imi zboara in sanul familiei, in linistea de Ajun, la sentimentul de neastepare atunci cand trebuia sa impodobim bradul, la globurile minunate de sticla, la dimineata de Craciun cand cautam cu disperare cadourile de sub brad, cand inima tresalta de bucurie la vederea zapezii perfecte de afara. La mirosul imbietor de cozonaci si mai ales, la imaginea mamei. Mirosul pielii ei, cearcanele de sub ochi de la atata munca insa zambetul, mereu radios si vocea plina de caldura atunci cand venea langa noi si ne spunea povesti. Mereu ascundea cadourile, sa nu le gasim, dar cum necum, tu apareai mereu in visele noastre si ne daruiai cele mai minunate cadouri pe care un copil le vrea.

Asa ca, draga Mos Craciun, te rog doar sa faci sa ninga. Cu zambete si bucurii. Asa ca in copilarie, cu zapada multa si pufoasa. Si mai vreau, draga Mosule, sa imi aduci in dar ceva ce nu m-am indurat sa iti cer tie personal. Tu stii insa foarte bine lupta mea launtrica, starea mea de neliniste si sentimentul de exaltare atunci cand astept un rezultat. Insa raspunsul e mereu acelasi. As vrea ca in acest an si in acesta luna fermecata, sa schimbi raspunsul la rezultatul testului meu. As vrea sa pui in inima mea, liniste, pace, bucurie si sa inlaturi sentimetul de invinovatire. Poate cer mult, insa imi doresc acel Craciun unde sa tin pe genunchii mei un suflet de copil. Langa brad, sa ii citesc Crăciunul în cele mai frumoase povestiri, sa ii spun povesti de Charles Dickens iar el sau ea sa bea o cana de laptic cu ciocolata, exact asa cum faceam eu cand eram mica.
Arunca inspre mine cristalele zapezii si adu magia Craciunului in casa mea. Invaluie-ma temnita sufletului meu cu sentimentul acela atat de frumos, fa-ma sa aud acel raset cristalin, sa aud scancete in noaptea de Craciun. Tu stii cat de mult imi doresc un copilas. Te rog, adu asemena bucurie in casa mea, si lasa-ma sa vestesc Craciunul tuturor. Sa le povestesc cat de mirific poate fi sa crezi! Sa povestesc tutor, cum cea mai mare dorinta, devine realitate. Oh, cat imi doresc asta! Cat imi doresc sa simt cum inauntul meu, creste o viata.
Mos Craciun, nu vreau nici bani, nici cadouri scumpe, nu vreau nimic din ce si-ar dori majoritatea dintre noi. Eu nu imi doresc decat doua liunte roz. Un copil, atat imi doresc. Un copil care sa imi umple casa de bucurie, de veselie, de iubire. Vreau un Craciun ca in familie.
 Si mai vreau sa daruiesti tuturor apropriatilor mei bunatate si fericire, si daca ei isi mai doresc si altceva si tu poti sa indeplinesti, rogu-te, fa-le bine si pune-le dragoste in sufletele lor.
Astepta sarbatoarea magica, dar pana atunci, te las cu un pahar de lapte cald si turta dulce sa te mai incalzesti putin. Ne pregatim cu drag sa vii in casa noastra.
 

Pe curand, Mos Craciun.

Acest articol a fost scris pentru SuperBlog 2013

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu